Lassen Autokoulu

00940 Helsinki / Kontula
puh. 09-42892922
(Avoinna sopimuksen mukaan)

Miksi valita Lassen Autokoulu?

• Meillä on useiden vuosikymmenien kokemus turvallisesta ja tehokkaasta ajo-opetuksesta. Autokoulumme on aloittanut toimintansa jo 60-luvulla.
  • Lassen autokoulu sijaitsee Itäkeskuksen metro- ja bussiaseman vieressä. Meille on helppo tulla läheltä ja kauempaakin!
  • Autokoulumme on saanut jatkuvasti erittäin korkeat arvosanat oppilaiden tyytyväisyyskyselyissä. Opettajamme ovat mukavia ja tilat viihtyisiä - näin kertovat oppilaamme.
  • Monipuolista oppimista! Voit suorittaa teoriaopinnot lähiopetuksessa tai etänä netin välityksellä. Tarjoamme ajo-opetukseen modernit simulaattorit sekä manuaali- että automaattivaihteiset autot.
  • Meillä painotetaan ajamista oikean auton ratissa. Kokemuksemme mukaan se on varmin ja paras tapa oppia autolla ajaminen. Ajokoekin sujuu sitä paremmin mitä enemmän olet viettänyt aikaa oikean ratin takana.
  • Ajokorttien hinnat ovat meillä edulliset ja vertailukelpoiset. Meillä ei ole piilokuluja tai ikäviä yllätyksiä, joten voit tulla kursseillemme turvallisin mielin.
  • Opettajamme ovat pitkän linjan ammattilaisia. He ymmärtävät liikennesääntöjen ja autojen lisäksi myös autolla ajamisen aloittamiseen mahdollisesti liittyviä pelkoja tai muita tunteita, ja meillä oppilaat otetaan aina huomioon yksilöinä.
Hyvä mesta ja autot.
- Mikko
Eipä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Ymmärrystä löytyi vaikka pari kertaa ite kämmäilin. No niistä tuli opittua.
- Lari
En olisi uskonut että ajotunneilla voi olla hauskaa :D 3
- Johanna
Hankin ajokortin aikanaan teidän koululla. Nyt pitäis hoitaa myös kuorma-auton osalta kortti kuntoon. Jäi sen verran hyvät muistot viime kierroksesta, että mielellään ottaisin tämänkin teiltä.
- Toni
Työt alkavat ensi kuussa. Kiitos vielä!
- Kari

Kaikkien autokoulujemme yhteystiedot

Lassen Autokoulu Oy

Tallinnanaukio 1 B
00930 Helsinki

Ajokorttiluokat:
AM120(mopo), A1, A2, A, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D.

Lassen Autokoulu Oy

Kontulankaari 1 a 34
00940 Helsinki / Kontula
Avoinna sopimuksen mukaan.

Ajokorttiluokat:
AM120(mopo), A1, A2, A, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D.

Autokoulu Siltala Oy

Autokoulu Masa Oy